Assalamualaikum wrt wbt
Y.Bhg Datuk/Dato’/Datin/Tuan/Puan,
KAJISELIDIK KEPUASAN PELANGGAN MAJLIS DAERAH HULU SELANGOR BAGI TAHUN 2021
Dengan hormatnya saya merujuk kepada perkara yang tersebut di atas.
2. Sukacita dimaklumkan bahawa Majlis Daerah Hulu Selangor sedang menjalankan Kaji selidik Kepuasan Pelanggan Bagi Tahun 2021. Kaji selidik ini bertujuan bagi menilai kepuasan pihak-pihak berkepentingan terhadap perkhidmatan jabatan ini.
3. Sehubungan itu, perhatian dan kerjasama Y.Bhg Datuk/Dato’/Datin/Tuan/Puan adalah dimohon agar dapat melengkapkan dan menguar-uarkan Kaji Selidik Kepuasan Pelanggan Majlis Daerah Hulu Selangor Bagi Tahun 2021 menerusi pautan berikut:
https://docs.google.com/…/1LpYlkczylcl2a…/edit
4. Kerjasama dan perhatian Y.Bhg Datuk/Dato’/Datin/Tuan/Puan berhubung perkara ini amatlah dihargai dan didahului dengan ucapan terima kasih.
Sekian, terima kasih.
Bahagian Korporat
Majlis Daerah Hulu Selangor